Baca Lah Ni :)

hye..Assalamualaikum . Salam Sejahtera . Apa khabar ? sehat tak ? harap harap sehat laa . jangan jadi cam aku ni . asyik tak sehat jea . tapi , walau aku sakit , aku tak suke bagitahu orang yang aku ni sakit . haaa , tak nak menyusahkan orang la kata kan kan ? hehe .

nampak tak gambar kat atas ? okayh ! stop ! jangan komen .
tetibe je rasa gedik nak ambik gam bar cm "koya koya" ni..HAHA

masa ni ada dekat KAY  EL . huhu . Ada masalah Negara ckit . because of that aku and fanily pergi sana . ececeh , bajet cam Perdana Menteri . hoho . tak ade lah . gurau gurau . Okey ekceli , entry kali ni cam ROJAK . sebab tak tahu dah nak post ape . huhu . jadi , kite campur campur je la kan kan ? HAHA . kesian kat korang . boring kan bace blog aku ? kan kan? hehe . tak pe . aku redha jer . ceewwaahh .. haha .

okay , ini aku n itah junior aku a.k.a adik PALSU aku . budak ni jenis gila  ckit. haha . sorry ,tapi,memang hakikat laa sayang :)

okayh , otak blank ! adoiyayyii...tak tau nak taip ape , termenung je lebih . sorry . seriously lha gilaa , tak tahu nak taip ape . haha . ehemm2 , dah la . nanti la plak aku sambung . dah lenguh tangan ni . ceh , hohoho . nak pergi taip mesej ngan BOBOIBOY saya pulak ! :-* seriously , LOVE you . HAHA . ececeh , gedik lah kau wawa . okay , sekian dari saya . thanks for reading !

No comments:

Post a Comment

heheheheee :)

Daisypath Anniversary tickers