Notty Girls !

Assalamualaikum :)

apa khabar ? baik kan kan ? ataw ade yang selsema , batuk batuk atau demam ? Hopefully , tak de la .
kalau ada pon , pergi makan ubat ! haha . pssstt , korang tak boring ke ? aku boring la wey .. sampai hari hari aku update blog . tak tau nak buat ape . haha . bagus kan ? omwork tak buat lagi . haha . 
bgus aku kan kan ? nanti aku buat la . jangan risau la .

haaaa , korang nampak tak tajuk kat atas tu ?
sooO , sesuai tak untuk gambar gambar kat bawah ni ?


aimi si gadis "muahaha"


ketua kelas kami yang giler2...


fatin "C" for COKI 


okay . ni semangat 8A+ !


Kami Sahabat :)

hohohoho , ekceli , gmbar ni yang tahun lepas punyer . haha . tapi , gambar ni ta basi lagi . thats why aku update sal gambar gambar ni . mesti korang kate kiteorang tak de keje kan wat ni semua ? ya ! memang kite tak de keje . kalau akhir tahun , lepas exam , cikgu jarang masuk , homework pon tak de , boring sangat duk lam kelas , so , kami decide untok buat keje giler ni  laa . hua hua hua .

I think  thats oll from me ..
okay, take care everybody !










No comments:

Post a Comment

heheheheee :)

Daisypath Anniversary tickers