Life Trouble



 hye oll..
                                                                           Assalamualaikum..
fuhhhh fuhh ! dah berhabuk blog aku ni..hehe..maklumlah,sibuk belajar belajar belajar..tak sempat nak update blog bagai..sorry ea blog..oloo jangan la merajuk..tak comel.. huhu..*stop merepek!

okay2,,straight to the point..mo0d sekarang memang bad giler giler =,="..jangan sentuh aku ! nanti tak tentu pasal kena pelempang..o.O ..hisssshh...sakainye kepala otak aku sekarang,..okay okay..sorry ,emo sangat..Bukan niat nak garang garang dalam blog ni,tpi,mood aku betol betol bad skrang nih..tpi,kalau aku nak garang garang pon,suke hati aku lah,ni blog aku . kan kan ? kalau tak suke aku garang garang , marah marah , gedik gedik , dalam blog aku ni, sila gerakkan kau punye mouse ke dalam petak warna merah kat penjuru laptop kau tuu..membebel la pulak kau ni najwa ! ehem ehem ...sekarang,tahun ni, SMK LEMBAH BIDONG dah banyak sangat perubahan..letih la gilaa.. tolong la faham (Astaghfirrullahalazim)....pagi,tengah hari,petang,maghrib,malam,,aktiviti padat..tapi,tak pe lah..aku redha..HAHA..sebab tu pon untuk masa depan aku jugak..untuk kejayaan aku n kawan2 jugak...tapi,,yang aku tak tahan nye..asal masuk je kelas,,ngantok ngantok ngantok..ishh3..jahat betol syaitan kan kan ? shuuuhh shuuuh! pergi jaoh jaoh la syaitan! aku nak PMR da nii..jangan ganggu boleh tak? ! hahaa..berkomunikasi itu penting,.okay,KUATKAN SEMANGAT....eh eh,,sini jap,aku nk citer ckit ni...tahun ni kan,,ramai gila orang cabar aku dapat 8A..aku tak tahu kenapa..lemah sangat ke aku ni??? =,=" okay , fine .aku buktikan.insyaAllah..tapi,tak payah la nak ugut ugut bagai ! si_ _ ! errrr...


No comments:

Post a Comment

heheheheee :)

Daisypath Anniversary tickers